Σύμφωνα με την έρευνα της Bain & Company, το 55% των 330.000 πάμπλουτων καταναλωτών αμφιταλαντεύεται μεταξύ προϊόντων πολυτελείας και προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Οι πρώτοι συνεισφέρουν κατά 10% στον τζίρο των εταιρειών ειδών πολυτελείας. Οι δεύτεροι στο υπόλοιπο 90%. Σημειωτέον ότι η αξία των προϊόντων πολυτελείας που κατανάλωσαν το 2013 οι 330.000 ευκατάστατοι καταναλωτές έφθασε στα 217 δισ. ευρώ.
astoria cinema heraklion program
φυτο απο το γραμμα ξ
Οι ειδικοί της Bain & Company, που πραγματοποίησαν την έρευνά τους σε 10.000 καταναλωτές προϊόντων πολυτελείας και σε συνεργασία με τις εταιρείες ερευνών Redburn και Millward Brown, κατέταξαν τους καταναλωτές ειδών πολυτελείας σε επτά κατηγορίες:
γιωργος παπαγιαννης βιογραφικο
Ο παμφάγος συνεισφέρει στο 25% στον συνολικό τζίρο του κλάδου με μέση δαπάνη για αγορά ειδών πολυτελείας 2.350 ευρώ ετησίως. Πρόκειται για καταναλωτές νεαρής ηλικίας, συνήθως γυναίκες.
Ο πληροφορημένος συνεισφέρει κατά 20% στον συνολικό τζίρο του κλάδου με μέση δαπάνη 1.750 ευρώ ετησίως. Ο καταναλωτής της κατηγορίας αυτής φροντίζει να ενημερώνεται και αντλεί τις πληροφορίες του από τις διαδικτυακές διαφημίσεις και μέσω των διαπροσωπικών επαφών του.
Ο επενδυτής συνεισφέρει κατά 13% στον τζίρο του κλάδου δαπανώντας 1.450 ευρώ ετησίως κατά μέσον όρο. Ο καταναλωτής αυτός ενδιαφέρεται πολύ για την ποιότητα των υλικών και για τη διάρκεια του προϊόντος στον χρόνο, και προτιμά να κάνει αγορές με μακρόπνοη προοπτική.
Ο ηδονιστής συνεισφέρει στο 12% του τζίρου και διαθέτει 1.100 ευρώ ετησίως. Είναι οι καταναλωτές που επηρεάζονται πολύ από τη διαφήμιση.
Ο συντηρητικός συνεισφέρει στο 16% του τζίρου και διαθέτει επίσης 1.100 ευρώ ετησίως για να αποκτήσει ακριβά προϊόντα.
Ο απογοητευμένος συνεισφέρει κατά 9% στον ετήσιο τζίρο του κλάδου και η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη της κυμαίνεται στα 800 ευρώ ετησίως και προέρχεται δηλαδή από τη γενιά των baby boomers.
Ο ερευνητής συνεισφέρει στο 5% του τζίρου με μέση δαπάνη 500 ευρώ ετησίως. Πρόκειται κυρίως για γυναίκες που ψωνίζουν για ψυχοθεραπεία για να καλύψουν πραγματικές ανάγκες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου